ZAJEDNIČKI POSLOVI
V.D. Načelnika Sektora za tehničke poslove: Asim Džafić dipl.ing.mašinstva
Sekretar: Nesiba Mustačević
Referent za prijavu kvarova: Edis Bekić
Kontakt:
e-mail: info@ukctuzla.ba
tel.: 00 387 35 303 602
fax.: 00 387 35 250 474
Sektor za tehničke poslove ima zadatak da obezbjedi tehničko-tehnološku podršku potrebnu za normalan i funkcionalan rad svih organizacionih cjelina koje se nalaze u Ustanovi.
U okviru Sektora obavlja se mnoštvo djelatnosti iz različitih oblasti i one su razvrstane u šest službi i servisa a to su:
Služba mašinstva
Služba elektrotehnike
Služba zaštite na radu i zaštite od požara
Služba za investicije i investiciono održavanje
Servis elektromedicinskih uređaja
Servis za ishranu
Služba mašinstva
Poslovi koji se obavljaju u okviru ove Službe su:
- proizvodnja tehnološke pare i poslovi održavanja sistema za proizvodnju i distribuciju tehnološke pare
- proizvodnja toplotne energije i sanitarne vode, rukovanje i održavanje postrojenja za proizvodnju toplotne energije
- poslovi održavanja postrojenja i instalacija grijanja
- praćenje i održavanje sistema za pripremu i distribuciju medicinskih plinova
- praćenje i održavanje instalacija klimatizacije i ventilacije objekata i prostora
- praćenje i održavanje sistema za distribuciju i pripremu voda
- praćenje, održavanje i servisiranje postrojenja vešeraja
- poslovi održavanja i servisiranja medicinske opreme
- poslovi izrade i servisiranja raznih transportnih kolica
- poslovi izrade i popravke raznih predmeta od metala
- održavanje i servisiranje aluminijskih, PVC i metalnih vrata i prozora
- poslovi prevoza pacijenata unutar Ustanove i do klinika u zemlji i inostranstvu
- poslovi prevoza uposlenika Ustanove unutar Ustanove, u zemlji i inostranstvu
- poslovi transporta bolničkih obroka unutar kompleksa Gradina i do isturenih klinika
- poslovi transporta veša prema klinikama unutar Ustanove
- poslovi transporta umrlih unutar kompleksa Gradina i sa isturenih klinika
- poslovi prevoza mobilnog tima Klinike za transfuziologiju na području Tuzlanskog kantona
- poslovi prevoza hitnih timova za transplant program u državi i inostranstvu
- poslovi prevoza mobilnih timova za potrebe civilne zaštite unutar države
Služba elektrotehnike
Poslovi koji se obavljaju u okviru ove Službe su:
- nadzor i održavanje sistema za prijem, transformisanje i prijenos električne energije do potrošača
- nadzor i održavanje sistema za proizvodnju energije u dizel električnim agregatima
- nadzor i održavanje sistema za akumulaciju i invertovanje u sistemima neprekidnog napajanja (UPS)
- nadzor liftovskih postrojenja u Ustanovi i saradnja sa ovlaštenim serviserima u redovnim mjesečnim servisima liftova
- servisiranje rashladnih uređaja
- servisiranje elektromotornih pogona
- električna mjerenja i ispitivanje elektrointalacija
- servisiranje elektroinstalacija i otklanjanje kvarova
- servisiranje rasvjete i otklanjanje kvarova
- servisiranje i nadzor velikih tehničkih postrojenja (kotlane, centralni klima sistemi, postrojenja medicinskih plinova, agregatsko napajanje električnom energijom, postrojenja za napajanje vodom, postrojenje vešeraja)
Služba zaštite na radu i zaštite od požara
Poslovi koji se obavljaju u okviru ove Službe su:
- Organizovanje, sprovođenje i unapređenje zaštite na radu i zaštite od požara u Ustanovi
- Izrada podzakonskih akata, procedura, planova, programa, stručnih mišljenja, uputstava za siguran i bezbjedan rad na aparatima i uređajima koji se koriste u Ustanovi, izrada prijedloga tenderske dokumentacije te praćenje realizacije istih
- Izvršilac je Programa mjera zaštite na radu i zaštite od požara za svaku kalendarsku godinu
- Razmatranje nalaza, izvještaja i zaključaka nadležnih organa i službi te poduzimanje potrebnih radnji i mjera za njihovu realizaciju
- U skladu sa zakonskom regulativom vrše se pripreme i organizacija periodičnih pregleda aparata i uređaja za rad, mjerenja mikroklime, hemijskih i bioloških štetnosti, električna mjerenja i ispitivanja na el. instalacijama i uređajima, ispitivanje gromobranske instalacije, podnih obloga, ličnih zaštitnih sredstava i opreme, gumenih prostirki, praćenje periodičnih ispitivanja ventila sigurnosti i sudova pod pritiskom, liftova, periodični pregledi aparata za početno gašenje požara i hidrantske mreže te sistema za ručnu i automatsku dojavu požara
- Izdavanje naloga za isključenje iz upotrebe i zabrana rada sa aparatima i uređajima koji ne ispunjavaju zahtjeve iz propisa zaštite na radu, kao i prostorija koje ne ispunjavaju zahtjeve iz ovih propisa
- Učešće u redovnim mjesečnim servisima liftova, tehničkim pregledima liftova i pregledima u cilju pribavljanja upotrebnih dozvola za rad istih, za sve instalisane liftove u Ustanovi a zajedno sa ovlaštenim i odabranim serviserima
- Učešće u radu tima za rješavanje statusa zaposlenika sa preostalom radnom sposobnošću
- Vrše se interni periodični pregledi: aparata za početno gašenje požara i hidrantske mreže (svaka tri mjeseca), kontrola sistema za dojavu požara i prohodnost požarnih puteva (svakodnevno), požarnih stepenica, puteva i prolaza u objektima (jednom sedmično), skladišta zapaljivih tečnosti i gasova
- Izrada Elaborata o zaštiti na radu i zaštiti od požara i vršenje nadzora nad primjenom mjera sigurnosti kod rekonstrukcije i adaptacije prostora koji se koriste u Ustanovi a gdje su izvođači radova zaposlenici Ustanove. Ukoliko se za potrebe Ustanove angažuju drugi izvođači stara se da pribavljena projektno-tehnička dokumentacija bude u skladu sa propisima zaštite na radu i zaštite od požara te da izvedeni radovi budu u skladu sa projektno-tehničkom dokumentacijom iz ove oblasti.
Ako kod izvođenja poslova učestvuje dva ili više izvođača stara se da se objedine elaborati zaštite na radu i zaštite od požara u jedinstven zajednički elaborat.
- Organizovanje periodičnih ljekarskih pregleda zaposlenika raspoređenih na obavljanje poslova i radnih zadataka koji se obavljaju pod posebnim uslovima rada. Od ukupnog broja zaposlenih u Ustanovi oko 1500 zaposlenika je raspoređeno na ove poslove. Za sve ove zaposlenike organizuju se periodični ljekarski pregledi u Ustanovi preko ambulante za periodične, sistematske i sanitarne ljekarske preglede na Klinici za interne bolesti.
Služba prati rokove za izvršenje istih, izrađuje spiskove zaposlenika i iste prosljeđuje ambulanti.
- Organizuje se i vrši teoretska i praktična obuka svih zaposlenika iz oblasti zaštite na radu i zaštite od požara prema važećim propisima. Služba u zavisnosti od rizika na radnim mjestima u Ustanovi, priprema i izrađuje obavezne testove za provjeru znanja zaposlenika koji su sastavni dio obuke. Nakon sprovedene obuke, pregleda i ocjene testova izrađuje se izvještaj o prisutnosti i uspjehu popunjenog testa prema organizacionoj jedinici za koju je i organizovan ovaj vid edukacije. Za svakog zaposlenika koji je pristupio obuci i sa uspjehom popunio test vodi se obavezna propisana evidencija. Navedene obuke obavezno se rade i za sve novoprimljene zaposlenike, pripravnike i periodični se ponavljaju za sve zaposlenike.
- Popunjavaju se obrasci o nesreći na poslu i prijave o oboljenju od profesionalne bolesti. Uzimaju se pismene izjave povređenog zaposlenika i svjedoka u vezi sa nesrećom. Nakon popunjavanja i štampanja obrasca isti se prosljeđuju na potpis odgovornom licu organizacione jedinice, svjedoku povrede i na kraju uz svu priloženu dokumentaciju Direktoru Ustanove.
Ukoliko se radi o teškoj povredi na radu, Služba zaštite na radu u skladu sa Zakonom o istom obavještava nadležnu inspekciju, učestvuje u vršenju uviđaja i sačinjava zapisnik o istom. Utvrđuju se i predlažu mjere za otklanjanje uzroka povreda na radu i smrtnih slučajeva zaposlenika na radu i izrađuje se informacija prema nadležnoj inspekciji o poduzetim mjerama za sprečavanje teških povreda na radu. O svim povredama na radu vodi se propisana evidencija. U skladu sa Zakonom izrađuje se godišnji izvještaj prema nadležnoj inspekciji o broju povreda, uzrocima i izvorima istih, broju izgubljenih radnih dana po osnovu spriječenosti za rad u vezi sa povredom i profesionalnim oboljenjima.
- Služba analizira, utvrđuje i predlaže mjere za otklanjanje uzroka povreda na radu, smrtnih slučajeva i profesionalnih oboljenja zaposlenika na radu
- Saradnja sa inspekcijskim organima, razmatranje zapisnika, rješenja, sugestija i izrada odgovora u skladu sa predviđenim rokovima za izvršenje istih.
- Učestvovanje i saradnja sa nadležnom službom oko nabavke i odabira sredstava lične i kolektivne zaštite i sredstava zaštite od požara
- Davanje prijedloga rukovodnom osoblju klinika/sektora/službi za poduzimanje odgovarajućih sankcija za zaposlenike koji se ne pridržavaju utvrđenih mjera zaštite na radu i zaštite od požara propisanih zakonom i pravilnikom.
- Vrši se neposredna i stalna kontrola sprovođenja i primjene propisanih mjera zaštite na radu i zaštite od požara u Ustanovi i ima neometan i slobodan pristup u sve radne i pomoćne prostorije u Ustanovi.
- Služba obavlja i druge poslove vezane za unapređenje zaštite na radu i zaštite od požara u skladu sa zakonom, opštim aktima, kolektivnim ugovorom i nalozima Direktora Ustanove i
Načelnika Sektora za tehničke poslove
Služba za investicije i investiciono održavanje
Poslovi koji se obavljaju u okviru ove Službe su:
- izrada godišnjih planova investicionih ulaganja i planova održavanja građevinskih objekata
- izrada investiconih elaborata, programa za izgradnju, adaptaciju i modernizaciju građevinskih objekata
- izrada idejnih projejekata za potrebe adaptacija, dogradnji i rekonstrukcija objekata ili
- pojedinih dijelova organizacionih jedinica
- priprema detaljnih predmjera i predračuna za sve vrste investicionih i redovnih održavanja i vršenje stručnog nadzora na izvođenju istih
- priprema stručnih informacija i analiza o objektima i opremi
- učestvovanje u pripremi i realizaciji projekata u oblasti zaštite okolice, projekata energetske efikasnosti i sl.
- korespondencija sa vanjskim servisima te nadzor nad izvođenjem radova i usluga istih
- definisanje tenderske dokumentacije za prikupljanje ponuda u okviru javnih nabavki robe i usluga
- zidarski, keramičarski i molersko-farbarski poslovi svih vrsta
- izrada raznih vrsta pregrada i elemenata od gips – kartonskih ploča
- izrada i popravke drvenog namještaja i poslovi tapaciranja namještaja
- održavanje zelenih površina
- održavanje higijene objekata niskogradnje i zelenih površina
- zimsko održavanje objekata niskogradnje
- održavanje higijene ravnih krovova objekata
- prijenos i utovar/istovar raznih vrsta roba za potrebe svih organizacionih jedinica u Ustanovi
Servis elektromedicinskih uređaja
Poslovi koji se obavljaju u okviru ove Servisa su:
- preventivno i korektivno održavanje medicinskih uređaja
- definisanje, lokalizovanje i otklanjanje grešaka i kvarova
- pripremanje medicinskih uređaja za upotrebu
- davanje preporuka o korištenju i održavanju medicinskih uređaja
- kontrolisanje rada složenih elektro-medicinskih sistema
- organizovanje i kontrola poslova vanjskih servisera
- davanje prijedloga za obezbjeđenje rezervnih dijelova i potrošnog materijala
- vođenje evidencije i tehničke dokumentacije vezane za stanje i rad elektro-medicinskih uređaja
- dopunjavanje i sređivanje tehničke dokumentacije
- kontinuirana stručna edukacija
Servis za ishranu
Poslovi koji se obavljaju u okviru ove Servisa su:
- sastavljanje dnevnih, sedmičnih i sezonskih jelovnika;
- sastavljanje specijalnih dijetalnih jelovnika uz konsultiranje s ljekarima, glavnim i odgovornim sestrama klinika po pitanju dijetoterapije i efekta iste kod bolesnika;
- određivanje normativa životnih namirnica za pripremu jela;
- izračunavanje prehrambenih i dijetalnih vrijednosti obroka;
- savjetovanje bolesnika o pravilnoj primjeni potrebne dijete po izlasku iz bolnice;
- izračunavanje potrebnih količina namirnica za dnevno izuzimanje iz magacina;
- obrada dnevnih trebovanja obroka sa klinika elektronskim putem;
- obračun i narudžba dnevnih količina hljeba;
- izrada izvještaja i analiza (brojno stanje bolesnika, izdatih obroka, dnevnih količina hljeba, mjesečni izvještaj o potrošnji namirnica i sl.).
- kvalitativni prijem svih živežnih namirnica;
- pranje i priprema svih vrsta namirnica za dalju obradu;
- prijem, kontrola i uskladištenje mesa;
- tranžiranje, klasiranje, vaganje i predaja trebovanih količina mesa;
- priprema svih vrsta obroka;
- priprema enteralne prehrane (sonde, tečno-kašasta i kašasta hrana)
- nadzor i kontrola distribucije pripremljenih obroka;
- prikupljanje i čuvanje uzoraka gotovih jela;
- podjela gotovih obroka bolesnicima;
- podjela pripremljenih obroka u Mliječnoj kuhinji koja pripada Klinici za dječije bolesti;
- pranje i dezinfekcija flašica za bebe;
- serviranje suhog obroka davaocima krvi u restoranu Polikinike za transfuziologiju;
- pranje kuhinjskog i drugog posuđa;
- prijem i podjela hljeba po dostavljenom obračunu jelovničara;
- pranje i dezinfekcija svih radnih površina izuzev podova;
- serviranje pripremljenih obroka;
- sakupljanje, pranje i dezinfekcija posuđa i termos kanti;
- održavanje higijene trpezarije i drugih prostora u kojima se servira hrana;
- održavanje higijene noćnih ormarića ( natkasni)
- odgovornost za higijensku ispravnost dostavnog vozila;