Dolazak u bolnicu
Po dolasku u bolnicu predajte dokumentaciju u prijemnoj ambulanti u koju ste upućeni. Ako Vaše stanje ne zahtijeva hitan prijem, prijem u bolnicu biće zakazan za određeni dan. Za pojedine preglede i dijagnostičke pretrage, takođe će Vam biti određen termin.
Termini za određene preglede mogu se dogovoriti telefonom. Svi kontakti navedeni su telefonskom imeniku u oviru Vodiča
Svim pacijentima zagarantovan je jednak pristup i pružanje zdravstvenih usluga bez obzira na naciju, spol, rasu, jezik, vjeroispovijest, onesposobljenost, godine i druge različitosti.
Dokumenti koji su potrebni za obavljanje pregleda, dijagnostičkih pretraga i bolničko liječenje
- Uputnica ljekara iz primarne zaštite ili druge bolnice (ne starija od 30 dana)
- Ovjerena zdravstvena knjižica
- Lična karta ili drugi identifikacijski dokument sa slikom (pasoš, vozačka dozvola)
- Zdravstvena dokumentacija o prethodnom liječenju (otpusnice, rtg snimci, nalaz UZ i sl.).
Detaljna uputstva o potrebnoj dokumentaciji, bilo da ste osiguranik sa područja Tuzlanskog kantona ili drugog kantona / entiteta / distrikta mogu se dobiti u prijemnim ambulantama.
Informacije možete dobiti i na brojeve telefona. Svi kontakti navedeni su telefonskom imeniku u oviru Vodiča
U slučaju hitnog dolaska u bolnicu poželjni su
- Sva postojeća medicinska dokumentacija
- Lijekovi koje trenutno uzimate
- Novac za podmirenje troškova
Osoba u pratnji uvijek je dobrodošla!
Ako je riječ o hitnom prijemu pacijent u pratnji će se ostaviti rok za dostavu potrebne dokumentacije. Za pacijente, koji su osiguranici drugog kantona entiteta / distrikta, u slučaju hitnog prijema na bolničko liječenje postoji propisana procedura po kojoj se obavještava nadležni zavod zdravstvenog osiguranja koji dostavlja Odluku o saglasnosti za liječenje Sektoru za ekonomsko-finansijske poslove JZU UKC Tuzla.
Prilikom prijema u bolnicu na prvom pregledu potrebno je upozoriti ljekara na
- Lijekove koje već uzimate (dobijene na recept, one u slobodnoj prodaji, homeopatske pripravke, pa čak i vitamine)
- Alergijske reakcije koje kod Vas izaziva lijek (npr. penicilin), hrana i sl.
- Radi što uspješnijeg liječenja vrlo je važno iskreno odgovarati na ljekarova pitanja, neovisno o tome koliko Vam se neki podaci činili nevažnima ili Vam je neugodno o njima govoriti. Vaša pomoć ljekaru ujednoje i pomoć Vama samima.
Lično učešće u troškovima liječenja (participacija) zavisi od toga kod kojeg ste kantonalnog zavoda zdravstvenog osiguranja osigurani, odnosno da li ste osiguranik drugog entiteta ili distrikta. Sve potrebne informacije o plaćanju dobićete od osoblja na prijemu.
Ukoliko se prije dolaska u bolnicu želite informisati o troškovima liječenja informacije možete dobiti od glavne sestre klinike ili putem telefona.
Za vrijeme boravka u bolnici radi pregleda ili liječenja sve potrebne informacije možete dobiti na informacionom desku, koji se nalazi na ulazu u svaku bolničku zgradu.